عشق ممنون...


عشق بازی ممنون

میدونی اولین بار که ازم خواستی باهاتباشم... هیچ حسی نداشتم ...برام بیتفاوت بودی ..بودو نبودت برام فرقی نمیکرد...هروقت بهم توجه میکردی خوشحال نمیشدم ...هروقت بهم زنگ میزدی خوشحال نمیشدم..نمیدیدمت... بهم میگفتی وقتی باهاتم حس خوبی دارم من اون حسو نداشتم...

ولی الان نمیدونم چم شده...هر وقت میدیدمت دلم نمیلرزید...اجازه نمیدادم دستامو بگیری...حتی موقع حرف زدن تو چشمات نگاه نمیکردم...

ولی الان اوضاع فرق کرده ...سرشار از احساسم ...دلم میخواد همش تو چشمات نگاه کنم...دلم میخواد...

ممنونم از عشق...



نظرات شما عزیزان:

نازنین
ساعت12:36---28 مرداد 1391
هر روز نبودنت را بر دیوار خط کشیدم

ببین این دیوار لامروت دیگر جایی برای خط زدن ندارد

خوش به حال تو که خودت را راحت کردی

یک خط کشیدی تنها ، آن هم روی من . . .


واقعا وبلاگ زیبایی داشتی خیلی از مطالبش خوشم اومد! اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن!

*** خوشحال میشم به منم یه سری بزنی***


دایی رضا
ساعت23:25---10 مرداد 1391
از سخن چینان شنیدم آشنایت نیستم
خاطراتت را بیاور تا بگویم کیستم
سیلی هم صحبتی از موج خوردن سخت نیست
صخره ام هر قدر بی مهری کنی می ایستم
تا نگویی اشک های شمع ازکم طاقتی است
در خودم آتش به پا کردم ولی نگریستم
چون شکست آینه، حیرت صد برابر می شود
بی سبب خود را شکستم تا ببینم کیستم
زندگی در برزخ وصل و جدایی ساده نیست
کاش قدری پیش از این یا بعد از آن می زیست


دایی رضا
ساعت23:25---10 مرداد 1391
هستن یا نیستن تو

دیگر چه فرقی می کند؛

وقتی تو

آنی که باید، نیستی دیگر…

دیگر وقتی هستی هم

انگار که نیستی


shiva
ساعت22:50---8 مرداد 1391
سلام گوگولی. به منم سر بزن.منتظرم.سر کارم نذاریا.

mohammad
ساعت22:49---12 تير 1391
salam dooste aziz age webe ghashangi dari be manam sar bezan age doost ashti mano ba deadlove link kon.montazeram nazar yadet nare,bye

امید
ساعت23:27---9 خرداد 1391
تو را هيچگاه نمي توانم از زندگي ام پاک کنم چون تو پاک هستي مي توانم تو را خط خطي کنم که آن وقت در زندان خط هايم براي هميشه ماندگار ميشوي و وقتي که نيستي بي رنگي روزهايم را با مداد رنگي هاي يادت رنگ مي زنم

امید
ساعت23:26---9 خرداد 1391
يك بار خواب ديدن تو... به تمام عمر مي‌ارزد پس نگو... نگو که روياي دور از دسترس، خوش نيست... قبول ندارم گرچه به ظاهر جسم خسته است، ولي دل دريايست... تاب و توانش بيش از اينهاست. دوستت دارم و تاوان آن هرچه باشد

دایی رضا
ساعت13:18---5 خرداد 1391
صبر کن عشق تو تفسیر شود بعد برو........

یا دل از ماندن تو سیر شود بعد برو...

خواب دیدی که دل دست به دامان تو شد

تو بمان خواب تو تعبیر شود بعد برو ....

لحظه ای باد تو را خواند که با او بروی

تو بمان تا به یقین دیر شود بعد برو

صبر کن عشق زمینگیر شود بعد برو.....

یا دل از دیده ی تو سیر شود بعد برو

تو اگر کوچ کنی بغض خدا می شکند

تو بمان گریه به زنجیر شود بعد برو ....


دایی رضا
ساعت23:40---26 ارديبهشت 1391

مردی که با خانمی مثل شاهزاده ها رفتار می کند، به این معناست که در دامان یک ملکه پرورش یافته است .....
و مردی که به زنی بی حرمتی و بی احترامی می کند یقیناً با تحقیر و عقده بزرگ شده است...!






آپم


دایی رضا
ساعت22:30---18 ارديبهشت 1391
باز در چهره خاموش خیال
خنده زد چشم گناه آموزت
باز من ماندم و در غربت دل
حسرت بوسه هستی سوزت
باز من ماندم و یک مشت هوس
باز من ماندم و یک مشت امید
یاد آن پرتو سوزنده عشق
که ز چشمت به دل من تابید
باز در خلوت من دست خیال
صورت شاد ترا نقش نمود
بر لبانت هوس مستی ریخت
در نگاهت عطش طوفان بود
یاد آن شب که ترا دیدم و گفت
دل من با دلت افسانه عشق
چشم من دید در آن چشم سیاه
نگهی تشنه و دیوانه عشق


دایی رضا
ساعت20:00---13 ارديبهشت 1391
چه خوش است با تو بودن
در آن غرفه و باغ که شناور است و شعله ور
در شط شراب و شب
از شعله ای گريخته ايم و در شعله ای ديگر اويخته
چه خوش است با تو بودن





سامی کیا
ساعت21:12---12 ارديبهشت 1391
به وب من هم سر بزن

دایی رضا
ساعت23:44---11 ارديبهشت 1391
اگر آنکه رفت

خاطره اش را می بُرد

فرهاد سنگ نمی سُفت!

مجنون آشفته نمی خُفت!

حافظ شعر نمی گفت!


دایی رضا
ساعت22:18---9 ارديبهشت 1391
ندانم این نسیم بال بسته

چه خواهد کرد با جان های خسته

پرستو میرسد غمگین و خاموش

دریغ از آن بهاران خجسته!





نفس
ساعت16:03---8 ارديبهشت 1391
سلام وبلاگ باحالی داری به منم سر بزن عزیزم مطمئن باش پشیمون نمی شی

مهاجر
ساعت22:10---7 ارديبهشت 1391
عزیزم وب خیلی قشنگی داری من لینکت کردم به منم سر به زن

دایی رضا
ساعت1:57---6 ارديبهشت 1391
یه آدمهایــــی تو دنیــــــا هستن که وقتـــــتی باهاشون هستی احســــــاس می کنی خودتــــــــی!
آغوششون امن ترین جای دنیاست!
بودن باهاشون بهترین لحظاتـــــــــ دنیاستــــــــــ ...
این آدمها کـــــــــــم هستن ..
ولــــــــی هستـــــــن


دایی رضا
ساعت1:55---6 ارديبهشت 1391
سلام خوبی؟

چ وب جالبی داری خوشم اومد

مرسی که ب وب من اومدی و بم سر زدی

لینکت میکنم


نیلوفر
ساعت20:36---5 ارديبهشت 1391
گاهی دلم برای خودم تنگ می شود

گاهی دلم برای باورهای گذشته ام تنگ می شود

گاهی دلم برای پاکیهای کودکانه ی قلبم میگیرد

گاهی دلم از آنهایی که در این مسیر بی انتها آمدند و رفتند خسته می شود

گاهی دلم از کسانی که ناغافل دلم را میشکنند میگیرد

...گاهی آرزو میکنم ای کاش...

دلی نبود تا تنگ شود...

تا خسته شود...

تا بشکند...



@...............@..........@............@@@@@.........@ @@..........@@......@.....@......@.........@......@.....@ @.@........@.@....@.........@....@.........@....@.........@ @..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@ @...@....@...@....@.........@...............@....@.........@ @....@..@....@....@.........@...............@....@.........@ @.....@@.....@....@.........@...............@....@.........@ @......@.......@....@.........@................@....@....... ..@


میلاد
ساعت20:04---5 ارديبهشت 1391
زیبا بود و منو یاد عشق خودم انداخت
موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 5 ارديبهشت 1398برچسب:,ساعت 18:52 توسط راضیه| |


Power By: LoxBlog.Com